Nästan klar med den "ulliga" babymössan...

 
Så var den lilla "ulliga" babymössan nästan klar!
Bara att sätta på öronen, men det gör jag i vanlig ordning när det ljust och det får bli på onsdag.
Det blir inte bara übergullig, den blir überübergullig.
Den blir supercute!
 
Ja, så det är det jag pysslat med idag, sen har jag varit och klippt klorna på både hund och kanin.
Försökte fota Skalman i zooaffären...
 
 
... men (vrooooom) han hade inte tid att stanna och bli fotad 
Sen tog jag och Milou en promenad hem genom stan, och när jag kom hem virkade jag öronen och sen ringde jag upp kussen som ringt innan jag stack iväg med djuren...
Och sen har vi pratat hur länge som helst.
Nu ligger jag och ser "Project Runway" Sverige, idag har dom gjort snygga kläder för en gångsskull.
Ja...
Det var min dag, den har varit lugn och skön och jag har gjort det jag har velat.
Dags att koncentrera mig på programmet, vi ses imorgon innan jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0