Stockholm 19/11

Herregud vad jag har sprungit runt idag!
Fötterna är helt slut, och jag med.
 
 
Har rört mig både vid strömmen och i city, kände att jag behövde lite havsaktigt och inte bara folk och myller.
Det blev en liten tur längs Strandvägen och sen in i smeten igen.
I Kungsan är det REDAN säsong för skridskobanan...
 
 
Jag stod där och tittade lite på dom som åkte, tyckte det var himla mysigt...
 
 
Det har blivit en hel del shoppat i "hantverksväg", kakstämpel till kakor där det står "HOME MADE", apa-stämpel-och- uggle-stämpel till tygfärg att trycka på tyger, åskblått fleecetyg, lite garner, virknålar i storlek 10x2 och 12, virkmönster, ja typ...
En massa onödigt!
Men KUL och användbara onödiga grejer 
 
Satte mig på Waynes och intog en lasangelunch typ klockan 15.15, hade varit helt absorberad av shoppandet.
Satte mig och tittade på folk, och skrev ner lite ideér i mitt idéblock.
Stockholm gör mig så kreativ liksom.
 
Och så tog jag en spexig bild på mig själv.
Jag i badmössa.
Kanske jag skulle ta och köpa en sådan till sonen, han som behövde en i somras när han hade en så snygg frisyr som han inte ville förstöra 
 
 
Ja, så det var min dag, vi ses imorgon igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0