Tv.kväll....

Vilken tv-kväll!
Först "Så mycket bättre" som var SÅ MYCKET BÄTTTRE än förra veckan...
Och då var ändå det JÄTTEBRA.
Idag var det bra för alla höll sig relativt nyktra, man slapp sitta och vara orolig.
Ja, jag har lite svårt att slappna av med sprit i tv, jag vill inte att någon ska göra bort sig.
Men idag var det lugnt, och sååååååå himla bra.
 
G-Å-S-H-U-D nr. 1:
Uggla!
Uggla var bäst, helt jävla otippat, men han var helt klart bäst.
Vilken fin version han gjorde av Olles låt, jag fick tårar i ögonen och gåshud.

Gåshud nr. 2 på delad plats:
Det var Darin och Miss Li som var jättejättejättejättejättejättebra.
Superbra.
Jag gillade till och med Sylvia idag, men...
Fortfarande ingen gåshud från Maja.
Jag tycker hon är platt som en pannakaka.
 
Och på det såg vi Downtown Abbey.
Lika vackert som vanligt.
Och nu vet jag precis vilken typ av klänning jag ska ha när jag gifter mig, jag ska ha samma klänning som Mary.
Vi har samma kroppstyp, det blir smashing...
 
 
Och så såg vi "Friday night dinner", bara höjdarprogram hela kvällen och sonen "hänger" (skönt att han inte är på Mc Donalds och hänger...) med sin lilla mor.
Vi har tända ljus, myser, diggar och skrattar åt engelsk humor, och nu ska vi se en gammal fin klassiker:
The Shining!
Så får vi se hur länge sonen vågar hänga med 

Han har redan sagt till mig att skruva ner ljudet på tv´n och förstår inte varför det alltid måste vara så läskig musik i skräckfilmer...?

Jag har gjort en grön babymössa med rosa i öronen typ som denna...
Och eftersom jag tyckte den gröna blev bättre än den oranga som är beställd, vad gäller utförandet...
Så har jag förbättrat mössan ytterligare.
Jag repade upp den oranga IGEN, och gjorde om den IGEN, för jag har ju gjort en mix av mönstret och min egen version...
Eftersom mönstret var kass.

Men även övergångarna var kassa och mössan blev inte fin i avsluten på varven.
Alltså har jag gjort ytterligare en förbättring på orginalmönstret, och införlivat mitt eget mönster som jag gör vuxenmössorna i.
En luftmaska kan göra så mycket 
Så nu blir det som en fin spiral därbak, istället för en ojämn, konstig ful övergång.
Jag tror jag ska börja konstruera mina egna mönster och faktiskt sälja!
Och nu ska jag hänga med i filmen, som jag iofs sett en miljon gånger...
Men den är lika bra varje gång!
Vi ses imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0