Übergulligt...

Nu har jag något verkligt ÜBERGULLIGT på "G"...
 
 
 
Inte lätt att få til en sjyst bild när man ska vara snabb, men denna lilla babymössa kommer bli supersöt.
Med tillägget då att jag måste virka nu när det är sol och dagsljus annars ser man inte i det ulliga och lockiga garnet.
Det är faktiskt ett mindre helvete att virka i detta garnet.
Har fått lagt till ett bomullsgarn och virkar dubbelt i två olika garner istället för att virka dubbelt i samma. Måste göra det för att kunna se halvstolpar och maskor överhuvudtaget.

Ja, så jag kör på nu medans ljus finns, promenad blir det faktiskt senare när jag ska iväg och klippa klorna på kanin och hund!
Vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0