Vackert tyg...

Och så har jag FÅTT detta vackra tyg...
 
 
... som en gåva!
GISSA om jag blev glad?
Jo, det blev jag.
Jag ska sy något riktigt fint av det tyget, och lägger det till min tygsamling så länge...
Och plockar fram det när jag har både tid att sy (vilket jag inte verkar ha nu...) och ett mönster som passar.
Jag gissar att det kommer bli något till sommaren 
 
I övrigt har jag gjort en massa astråkiga ärenden.

Nu...
Har jag försiktigt klippt loss dom små öronen på på den illgröna babymössan, och nu ska jag virka nya, fast GRODÖGON istället!
Eftersom den idén lockar mig mer än den första.
Så det ska jag göra nu, sen blir det nog fluffigt, vitt kanske...?
Och även oranget, repa upp den oranga mössan, och göra den något större, jag tror bebisen kommer behöva det.
Återkommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0