Bara en liten önskan i all ödmjukhet...

Så har jag fått en liten upprättelse i alla fall.
Jag var inne på sidan seterra.net/ "Lär dig geografi" som sonen tränat sina geografikunskaper på, och så testade jag mina kunskaper...
Och SÅ dålig är jag faktiskt inte!
Jag testade lite av varje, både sverige och världen, jag hade nog landat RÄTT hyggligt om jag pluggat på innan ett test också 

Hej-å-hå vad det var svårt att släppa den där floppen vid middagsbordet igår då... 
Ja, som den tävlingsmänniska jag ibland är, kan jag bara inte släppa saker och ting om jag är FÖR MYCKET looser.

Vädret är varmt men mulet!
Vi skall/skulle ju utflykta idag, vart är solfan?
Ja, utflykt blir det ändå, men vi snackar strand och SOL också.
Korvgrillning och SOL.
Värme och SOL.
Vi ska inte åka ännu, så vädret behöver inte stressa fram någon SOL...
Men till efter lunch vore det fint med lite SOL tack!
Bara en liten önskan i all ödmjukhet.
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0