Har inte spytt...

Känner mig ganska konstig sen igår eftermiddag.
Avbokade ALLT för jag mådde illa som fan.
Vi åt middag och sen mådde jag ännu mera illa.
La mig och tänkte att "Snart kommer middagen upp!" , och så somnade jag.
Men jag har inte spytt.
Ingen kräksjuka har visat sig på andra våningen på Southway.
Ännu i alla fall.

Morsan kom upp ur sin säng lagom till kvällen igår, och såg ut som sju svåra år.
Då hade hon legat däckad exakt ett dygn.
"Kändes som ett år", sa hon...
Och eftersom jag haft kräksjukan själv vid X-antal tillfällen, så förstår jag precis.
Hon fick fil, ville inte ha något av vår middag fastän jag erbjöd henne.

Själv är jag inte på humör för något just nu...
Knappt ens hundpromenad.
Vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0