Kickstart...

Jag kickstartade dagen med en hundpromenad, det blev stadsrundan efter moget övervägande, vi gick runt muren... 
 
 
 
Satte mig på stranden på strandpromenaden och filosoferade medans Milou rände runt och försökte hitta något att jaga...
 
 
... fanns väl inte så mycket, inte ens en mås 
Höstvackert överallt, här kan man dock undra om jag är i Palissaderna eller i en djungel?
Pallis såklart...
 
 
A view from a hill...
 
 
 
Och när vi kom hem plockade jag äpplen i trädgården, tog en dusch och sen blev det en laddning äppelmos till, samt äpplen i ugn till mitt fikabesök...
 
 
... och så kom min killbästis över och vi fikade och snackade lite skit.
Vi har inte setts sen i våras så vi hade en hel del att prata om, men vi ska ses snart igen, nämligen redan på tisdag!

Har för övrigt fler gotlänningar än jag sett VÄDRET i helgen?
Herregud, här toppar vi med upp till 18 grader på fredag och lördag!!!!
Jag tror inte någon behöver undra vad jag ska göra i helgen, här ska det utflyktas och umgås och MYSAS.
Kanske vi åker till en strand och grillar?
Ja, det ska vi nog minsann göra 
Och nu måste jag ringa hundbästisen, vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0