Mammas ord är lag...

Så kom sonen hem igår till kvällsmaten med orden:
"Kolla, EN MINUT i kvart i sju mamma!"
- Mmm, det var på håret det.
Men då känns det som JAG vann trots allt.
Mammas ord är lag.
Än så länge.
 
Ute lyser solen och det är milt ute, solbrillor och träningskläder på, och så ska jag ta med mig jycken och gå ut och gå!
Det kommer bli en underbar morgonpromenad.
Sen ska jag fortsätta på tunikan, jag ska bara sy ärmarna och sätta i gummiband i halsen, sen är jag klar.
Kanske jag börjar på min egen prickiga klänning, ELLER så syr jag ett par baggybyxor som kan matcha någon av dom 2 nysydda barntunikorna...?
Något som matchar á la Madde-style såklart 
Vi ses senare!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0