Man har ju turistkarta numera...

Okej då var det klart då.
Igår pratade jag med bästisen Klokboken och det blev bestämt...
Jag ska till Stockholm igen!
Jippie!
Vi har bokat in "Downtown Abbey"-klädutställningen, lite Djurgårdens-promenad-mys och annat trevlans 
Samt att jag såg ju "Project Runway Sverige" igår, och då köper dom sina tyger hos "Textilcentrum" i Sundbyberg.
Så GISSA vem som ska dit och röja runt!?
Ja, inte för att jag har koll på Sumpan överhuvudtaget, men det ska väl inte vara så svårt att hitta...?
Man har ju TURISTKARTA numera.
Och så ska jag kolla med kusinen som bor ute i skärgården och åka och hälsa på dom en av dagarna också tänkte jag.
Jag kommer ha fullt schema gissar jag!

Idag ska jag nu först iväg och göra lite ärenden, sen hem och förbereda något gott till eftermiddagen...
Min äldsta gudotter kommer nämligen hit på lite höstlovsmys!
Jepp, här har det utlovats varm choklad och något smarrigt att äta till, funderar på scones eller äppel i ugn.
Vi får se vad det blir.
 
Jag ska även hinna börja lite på klänningen tänkte jag, och sen KANSKE vi ska på middag ikväll.
Ja, och sonen kommer tillbaka från pappa redan ikväll också, sonen blir här hela höstlovet 
Så nu har jag inte tid med er, vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: GudrunH

Hej. Jag gillar din roliga blogg! Blir nog kvar här och läser ett bra tag till ... :)

Svar: TACK, vad roligt!Du är så välkommen att läsa så länge du bara orkar! ;D
Madde

2012-10-23 @ 17:08:24
URL: http://alvskimmer.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0