Promenadbilder från savannen... (eller?)

Promenadbilder...
 
 
Savannen i Afrika innan monsunregnen drar in, eller vy över Hällarna...?
Såklart det senaste, jag är ju inte i Afrika precis 
Men det är nästan så det bara fattas ett par giraffer, zebror och ett lejon i bilden, eller hur?
Otroligt skönt ute idag, längs vägen blåste det men på Hällarna var det nästan vindstilla.
Jag och Gottegrisen...
 
 
Gottegrisen själv...
 
 
 
 


Ja, den lilla skogshunden i all sin prakt med lortiga tassar, blöta och toviga-vindöron, sittandes och spanandes i knät på sin matte.
Jag spanade på havet och hon efter folk & fä och...
Rabbisar såklart 
Kommit hem, duschat, ätit lunch och gjort en liten äppelpaj till mig och sonen av trädgården egna äpplen.
Doftar LJUVLIGT.
Och nu ska jag sy, vi ses senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0