Senare ska jag gnälla på något...

Idag vaknade jag av en tass på armen.
Eller rättare sagt en skrapande tass som "uppmuntrande" liksom ville ha uppmärksamhet.
Jag blev väckt av vovven, men okej...
Jag fick sova ut lite ändå, slapp gå upp och få iväg sonen till skolan.

Kom upp och åt frukost, på med hundkläder och sen kom bästisen och hämtade upp mig, och så stack vi ut i skogen och gick med hundarna.
Så har jag bara i princip bara kommit hem och fräschat upp oss båda.
Om någon timme så är sen planen att jag ska promenera ner till bästisen som flyttat.
Ska bli väldigt kul, hon och familjen har nämligen flyttat tillbaka till hennes föräldrarhem och det ska bli väldigt spännande hur det ser ut nu.
Så...
Det är typ min dag det.
Jag ska nu börja virka på en sjal som INTE kommer ge utslag.
Helt vanligt, hederligt akrylgarn UTAN konstiga färgningsmedel eller behandlingsmedel, I HOPE!
Vi ses senare, då ska jag nog...
Gnälla på något eller någon 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0