Dålig stämning...

Vad ni är gör...
Skoja ALDRIG med en fotbollsentusiast på fejan eller i erat hem om att det kommer gå dåligt för gamla svedala i en aktuell fotbollsmatch.
Det kan bli så dålig stämning då förstår ni, både i hemmet OCH på facebook 

(Lärde jag mig förut...)

 
Ja, fotboll kan vara på mycket blodigt allvar och ska ett lag kvala in till vidare spel...
Ja, då skojar man inte, man hånar inte, man håller snattran.
Punkt.
Fast nu verkar det gå finfint för svenskarna mot tyskland hör jag från vardagsrummet, 4-4 står det tydligen.
Antar att jag är förlåten för mina spydigheter här hemma och för mina uttalanden om "die dåligen schwenske laget", men det är väl tveksamt om jag är det på facebook.
Att man aldrig kan lära sig att hålla fingrar och trut i styr, jag är ju hopplös 
Och FOLK har baske mig ingen humor.
Nu ska jag sova, slutet gott allting gott, Fotbolls-sverige kan andas ut!
(Och jag med)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0