Tack vintertid...

Uppe och pigg, tackar VINTERTIDENS inträdande för det!
Ser att solen är på väg upp, hoppas på en lika fin dag som igår och utetid på jobbet idag.
Imorgon ska det bli -1 mellan 06-12 enligt YR.se och sen vips 7 grader...
Går väl bra det med, för imorgon ska jag och Milou gå från Själsö och sen hem om vädret tillåter.
Jag tror tyvärr inte att hon fixar gå båda hållen, men vi tar bussen ut och går hem, det går bra det med!

Så visade jag sonen bilderna jag lagt upp på bloggen igår.
"Neeeeeeeej men mammaaaaaa....
Jag ser ju inte klok ut!"

Var omdömet han hade om sig själv.
- Det gör du väl?
- Du är ju jättesöt, sa den partiska mamman.
 
"Nu vet jag i alla fall att jag INTE ska le någe mer på någon bild, jag ska ha samma min på ALLA bilder som på den första!"
 
 
(Klicka för förstoring...)
 
"Där ser jag åtminstone snygg ut", fortsatte han.
- ?????
- Okej, men jag tycker nog att du är snyggare när du ler, så den partiska mamman.
"Har jag frågat om din åsikt?", mumlade sonen tillbaka och ville se på bilderna igen och stönade sen högt.
Han är söt hur han än ser ut, han är en stilig ung man, den där sonen man begåvats med! 
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses imorgon igen.
 


 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På morgonen kan jag tycka att det är skönt att ha gått över till normaltid, för det blir ju ljust ett tag nu, men det kommer surt efter när vi kommer till kvällen.

Hälsa sonen att det inte bara är den partiska modern som tycker att han är söt. Jag tycker att han är jättefin!!

Kram, Ingrid

Svar: Ja, men det är himla jobbigt nör det börjar bli mörkt redan vid 15-16-tiden, då tycker jag det blir jättejobbigt...Fast det var bra skönt imorse att vara utvilad när klockan ringde.
Och VISST är han söt och fin :D Kram tillbaka.
Madde

2012-10-28 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0