Ångrade mig...

Så skulle jag lägga mig och sova igår...
Och HJÄLP vad jag ångrade det där mailet jag skickade till Hansahälsan!
Varför skrev jag inte lite mer vuxet, sakligt och pedagogiskt?
Varför skrev jag ett mail som en emotionellt instabil person alternativt barnunge?
Hjälp.

Det är möjligen det jag är på insidan...
Men inte utåt sett i alla fall 
Nä, nu överdriver jag kanske, men bara tanken på att klockan närmar sig 07.00 och personalen säkert kommer till jobbet på HH nu, och ÖPPNAR det där mailet...
Ja, det får mig att vilja gömma mig bakom skämskudden.

Det ÄR så jag känner, jag HAR redan svammlat fram ungefär samma budskap i telefonen redan häromdagen, men jag önskar att jag kunde varit mer vuxen och saklig som sagt.
Men...
Gjort är gjort och nu är det bara att hoppas på det bästa.
För jag är ju typ desperat.
Och nu är klockan 07.03, så...
Snart är man bortgjord för evigt!
 
Igår såg vi...
 
 
... av Tim Burton och med Johnny Depp m.fl.
En TYPISK Burton-film med tillhörande Burton-scenografi och Burton-skådisar!
Den var bra.
En vampyr-komedi skulle man kunna säga, där vampyren Branabas Collins som blivit begravd 17-någonting blir upptäckt där han ligger nedgrävd, och kommer tillbaka till sitt familjegods på 1970-talet.
Och all den förrvirring som uppstår för en stel gentleman från den tidiga århundradet som kommer till 70-talet...
Var ju himla kul!
Och så ska han rädda sin nu levande familjs heder och kämpa mot en häxa.
Låter väl ganska cheesy, men det är ju en liten vuxen-saga, precis som Tim Burton alltid gör.
Vi skrattade och jag älskade scenografierna.
Jag ger den:
- tummar upp!

Stalker-Tanten var för övrigt i tidningen idag igen.
Vad gör hon, hur gör hon?
Står hon och lurpassar till och med på journalister och bara väntar på rätt tillfälle på att få prata?
Tydligen.
Här har det varit lugnt ett tag nu i alla fall, fast så har vi ju inte varit ute i trädgården eller hemma ens, så hon kanske varit här...
Men vi inte märkt det!?
Det har känts rätt skönt, om man nu får vara hemskt elak.
 
Så var det dags för jobbet, vi ses imorgon.
 
Ha en bra dag!
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0