Beach de luxe...


Uppe, och idag får jag sitta i sängen och äta frukost, läsa tidningen samt blogga.
Inte optimalt, men jag har inget val om jag ska se något!
Min starka handarbetslampa har nämligen pajat, och utan handarbetslampan...
Bara "mysbelysning" kvar.
Funkar inte.
Då ser jag ingen text i tidningen eller tangeterna på datorn.
Tant Österholm med sin närsynthet är körd numera utan den starka handarbetslampan.
Jag får köpa en ny lampa imorgon, alltså halogenlampan I lampan...
Inte en helt ny lampa.

Att frukosta eller ligga i sängen och jäsa har jag inte gjort på flera år!
Jag är ju en "upp-o-hoppa-snigelsoppa"-person, och detta blir bara krångligt att ligga i sängen och äta frukost och blogga.
Plus att jag får ont i nacken av den obekväma ställningen.
FAST...
Det är å andra sidan varmt och gott i sängen.
Så NÅT positivt är det ju i alla fall, men jag föredrar soffan på morgonkvisten!

Så väntar snart jobbet och ute är det svinkallt.

Ja, det blir vinterjacka på, jeans och gympaskor, inga flipflops göre sig besvär idag minsann.
Sjukt, ena dagen +23 grader, nästa dag -5 grader.
Eller kanske inte riktigt -5, men det KÄNNS som -5 i alla fall om man jämför med värmen som varit.

Glömde ju skriva att jag var och hämtade mitt Thomas Sabo-flipflop´s hänge igår också, det jag fick i födelsedagspresent av sambon...



... och hängde på mig den direkt!
Bilden blev tyvärr suddig, men man ser den lilla tofflan åtminstone, och den är så söt.
På själva fotstrappen på tofflan sitter det små "glittriga" stenar, det syns inte på denna bilden.
Så det är lite "beach de luxe", Östermalm goes HoboChic skulle man kunna säga. 
Jag är ju inte så mycket för bling-bling så där annars, men Sabos grejer ÄLSKAR jag, just för att det är så gulligt också.
Inte ofta jag säger så om smycken, men Sabo är den enda favorit jag har, och så kan man bara byta hänge efter humör eller klädfärg!
Me like.
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses imorgon, ha en bra dag!!!!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0