Blommig baggy byxa...

Så har jag sytt dessa par byxor som jag lagt upp till försäljning i Stickqvick-butiken och i boden...
 

Och som vanligt så tycker jag att dom blev söta 
Så enkla, men SÅ söta och bekväma för kidsen, dessa är till en 2-åring.
Jag skar även ut tyg till ett par jeans/chambray baggy byxor, som jag snart ska sy ihop.
Fast jag syr inte i gummibanden, bara syr ihop byxorna, chambraybyxan blir till en 3-åring.

Så, så det ska jag göra nu, sen ska vi se film, sonen är "ute och ränner" med kompisar i mörkret...
Men ska vara hemma till 21.00.
Vi får väl hoppas att han dyker upp då, annars blir det inget mer rännande med kompisar i mörkret på fredagskvällarna.

Vi ses imorgon.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0