Ej sponsrad...

Så var jag hemma och ALLT är fixat och klart!
Hemmet då alltså, och frukosten, och allt jag skulle ta tag i först innan:
Hundpromenad, som står högst upp på schemat och sen ska jag SY.
Ja, det är väl min plan.
 
GT läst.
Kände att inget kändes nytt.
P-avgifter, slapp kommunledning (fast det var nog i GA jag läste det, om Åke Svensson typ) och Ojnare Vs Nordkalk maler vidare.
Fast just nu håller jag NÄSTAN mer på jobben faktiskt.
I alla fall när man läser, OM det nu är sant, att "Ojnare-bevararna" håller på och verbalt attackerar Nordkalks anställda.
Bevara naturen, absolut, men extremister göre sig icke besvär.
Tycker jag.

Såg PLUS igår och om det där med att bloggare får betalt, plus blir sponsrade av företag att visa företagens produkter.
For the record:
Själv är jag inte på något sätt sponsrad när jag visar böcker, filmer, kläder eller prylar jag köpt.
ELLER när jag höjer ett visst "tygföretag" till skyarna.
Man skulle ju kunna ÖNSKA att man blev sponsrad av det där tygföretaget, för det hade hjälpt min ekonomi lite...
Fast så är icke fallet.
Allt jag visar får gratis reklam ändå, dom borde dock kanske "tacka" mig... 
Rejält 
Men jag har en för liten blogg, för få läsare, även om ni är många för mig, men jag är för ointressant för företagen.
Så, allt ni ser här är alltså INTE sponsrat!
 
P.s. Stoff & Stil, mitt telefonnummer hem och till mobilen står hos Eniro såklart, min mailadress är "madcinder.... D.s.

Tvättmaskin på.
Sunnygirl är även hon "på"...
 
Ja...
Som ni vet, så är jag ju pigg jämt nuförtiden 
Nu ska jag och hunden ut och röra på oss, vi ses senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0