Inget tålamod...

Alltså inte vet jag vad det är för fel...
Men jag känner mig bara eländig!
Eländig utan helvete.
Jävligt eländig.
Och inte är det vare sig PMS eller mens på gång heller, jag vill bara dra något gammalt över mig och ligga under det där gamla.
Tjofräs, kul nästan jämt.
 
Nacken gör inte lika ont som dom senaste två dagarnas helvete, men likväl gör den så-in-i-helvete-ont.
Ja, det är ganska ont det kan jag säga.
Så om jag sitter still idag, kanske tar en lugn promenad utan hund och tunga kläder, och utan att röra alltför mycket på armarna, så kommer det funka...?
Vet inte.
Men röra lite på mig måste jag bara göra, annars blir jag knäpp.
Jag har verkligen inget tålamod med värk, noll tålamod.
Fuck nacken för idag, det är som det är, jag kan inte göra ett skit åt den.
Det är bara hoppas att det lättar såsmåningom.
 
Filmen igår...
... var kul!
Jag var den som skrattade mest.
Inte det bästa jag sett men jag gillade filmen och Sachas bitvis lite råa humor.
Bjuder här på en liten sjuk scen som driver rätt friskt med "9-11" när den nu avsatte diktatorn i filmen Aladeen och hans kärnvapenexpert ska låtsas vara "helt vanliga amerikanska turister" och åka helikopter för att reka inför ett uppdrag att avsätta diktatorns dubbelgångare.
Lyssna till dialogen ordentligt, för den är...
Kul.

Jag gillade även den TÖNTIGA humorn...

Ja, jag gillar Sacha Baron Cohen, jag ger denna filmen...
    -tummar upp!
(Hm, nu blev jag på gott humör bara av att se dom här två filmklippen ;)
Sjuk, töntig, snuskig och träffande humor, allt i en enda film.
Se den om ni har en tråkig dag.
Nu ska jag nog ut och röra på fläsket, behöver frisk luft för att inte deppa ihop, hade bara önskat att jag hade kunnat ta med mig hunden...
Men det funkar inte idag.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0