Jag känner mig überkorrupt...

Sonen kom hem i tid igår, och vi såg...
Obs, jag är ju som sagt INTE sponsrad av något filmbolag... 



... och den var väl ingen höjdarrulle, jag ger den:
   - tummar upp.
Visst bjöd den på ett och annat skratt, men det var faktiskt mest Al Pacinos förtjänst tyckte jag.
Killarna skrattade mer än mig.

Sommar idag igen, och ser man på dom kommande fyra dagarna framöver, så blir det fortsatt sommar.
INGEN är gladare än jag, det blir...
    - tummar upp för vädret!

Jag har förresten hittat PERFEKTA toppar till mina baggybyxor som jag sytt...
Och obs, jag är som vanligt INTE sponsrad att tygföretaget... 



Blus "B" är det jag är ute efter...

Och här både A och B...





Är inte detta två/tre perfekta mönster till baggybyxan så säg...?
Ja, det kommer bli ursöta små kombinationer när jag köpt dom mönstren på det där "ökända" tygföretaget 
Herregud, i det här inlägget, OCH GAMLA inlägg, verkar jag ju überkorrupt helt plötsligt.
Bara för att jag nu såg det där jäkla "Plus", så känns det som om jag inte kan vara fri att lägga upp vad jag vill längre.
Fniss.

Nåväl...
Sonen är sugen på att få byta kanal på tv´n, och jag ska sy klart jeans baggybyxan.
Sen hoppas jag på familjetid, och MYCKET UTETID idag.
Om inte familjen hänger på, då åker jag själv.

Sommarvarmt får inte slösas bort i september.
Vi ses senare, då har jag väl sytt klart baggybyxan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0