John Steve, who the fuck is he?

Facebook i all ära, men när man får meddelanden som:

"Hello.You are such a cute and pretty lady. Ido like us to know each other better if u dont mind?"

Och dessutom skrivet precis som jag skrev ovan, då undrar man:
Vilka är dessa män som skriver dessa meddelanden till "random kvinna", dvs jag i detta fallet?
Ja, detta är inte första gången jag får såna här "härliga" förslag från okända män på fejan, detta kom från en "John Steve" från Dublin den 7 juli.
Såg det idag dock.
Och förut har det även kommit äkenskapsförslag från Egypten, meddelanden som ovan från Irak, Turkiet och även INDIEN faktiskt.
Hurra, det är till att vara populär där ute i stora vida världen!
Jo, jo, man tackar, man tackar, en kärring i min ålder.


Och nu kommer jag hänga ut "John Steve" dessutom.
Ja, va fan, han bor ju i Dublin, så jag känner mig pretty safe att slippa reprissalier från SUPERHUNKEN Steve...



Jepp, detta är verkligen, verkligen MIN STIL, en lagom fräck och fräsig man i sina bästa (för längesedan) år!

  





Jag  Superhunken Steve = Match made in heaven!
Eller kanske inte, nej....
Farbror Barbro? )
No, he is not my cup of tea at all, så att säga, på lite Dublin-mål dessutom.

Om jag varit 90 bast kanske, och velat ha en yngre man, men som det ser ut nu, tack, men nej tack!
Hade han däremot sett ut lite mer som...


... Superduperhunken Hugh, då hade jag väl kanske ÖVERVÄGT att dumpa sambon och velat lära känna "Steve/Hugh" lite bättre, men som det ser ut nu...
Nej tack som sagt 
Och förlåt Steve, men jag är nöjd med det jag redan har, detta TROTS att han städar lite dåligt och snarkar ibland.
Han är i alla fall snygg och het!

Men...
Hur går dessa män tillväga?
Hur väljer dom ut oss "random kvinnor" som dom vill lära känna lite, host, host, bättre..?
Varför inte kontakta en dateingsida i deras hemland istället, hur fan kan dom ens komma på tanken att ens skriva till mig när det klart och tydligt står i min profil, en pyttelilla delen som är öppen för alla:
"Engaged to Denny Malmborg".
Jag är och förblir en upptagen kvinna.
Tänker dom:
Våga och vinn, vågar jag inte, så vinner jag inte?
Ja inte vet jag, jag blir bara så trött.
När jag fick det där giftemålsförslaget då vart jag mållös och tänkte:
Idiot.
Ja, och även om jag inte får giftemålsförslag varje gång, känns det ordet ändå ganska...
Bra.

Nåväl, nu lämnar vi Steve "min-inte-blivande-hunkman" och går vidare till Stalker-Tanten.
Hon var tydligen här igår när vi var på utflykt, fick jag höra när vi kom tillbaka från utflykten.
Och vem ramlar in IDAG om inte:


Jo men, Stalker-Tanten naturligtvis!
( Men for the love of god... )
Jaha, det var bara att bita ihop och prata en liten stund med tanten, och vara snäll.
Hon behöver det, men HUR säger man till en ensam, snäll, gammal människa att "kanske inte titta förbi och språka varje dag"?
Hjälp, hjälp, hjälp.

Nu ska sonen gå och lägga sig, jag måste natta den lill-store sonen.
Vi ses imorgon, då blir det spännande att se vilka nya hunkar som kontaktat mig på fejan!?
Kommer det bli någon jag kommer dumpa sambon för...?
Och om tanten slutligen helt sonika flyttar in till oss?
Istället för att komma och hälsa på mig dagligen kanske det blir bekvämare om hon bara tar och flyttar in!
Den som lever får se. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0