Kommer jag att spy...?

Så har jag varit ute och gått, packat och tagit en dusch.
Dock har jag inte ätit, trots att jag är hungrig som en varg.
Men jag gick runt muren idag, och nere vid havet blåste det som satan!
Inte bra, jag som blir så sjösjuk, men...
Fixade jag att åka i 14-16 sekundmeter sist jag åkte upp, fixar jag nog 8 sek/m som det är idag.
Jag har kollat på YR nämligen.
Fast då är det nog bäst att vänta med att äta tills jag kommer på båten, så jag inte mår tjyvtjockt och kanske måste...
Nåväl, det visar sig väl.

Snart ska jag dra, och jag hoppas...
Imorgon blir en bra dag.
Värken har lagt sig något, det var bra att komma ut och röra lite på musklerna.

Milou har blivit rejält stressad.
Hon har nog på känn att jag ska dra, förmodligen för att jag packat väskan, och då vet hon att jag försvinner.
Så hon har hoovrat runt mig så att det nästan varit snubbelvarning.
Tillslut fick hon gå ner till morsan så hon får lugna ner sig lite, lägga sig ner och koppla av.
Hm, och så ska jag klara mig utan henne i en vecka...
Snörvel.
Jag kommer få Milou-abstinens.
Kommer jag inte sakna sambon och sonen då, undrar ni säkert...?
Jo, men inte lika mycket som jag kommer sakna Milou 

Jooodå, jag bara skojar, kommer sakna dom också naturligtvis.
Ja...
Då är jag inte tillbaka förrens imorgon igen, på en lånad dator 
Vi ses då, and wish me luck, speciellt inför morgondagen.
Tjing!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0