Tack gode gud...

Här kommer en bild från Afro Art-affären som jag knäppte...
 
Som jag skrev förut, jag var i himmelriket!
Tyget jag köpte är i hörnet längst till höger, syns bara lite.
Det var visst mörk botten och ljust tryck, och inte tvärtom som jag skrev förut.
 
Och så har jag förresten kändisspanat sen jag kom hit!
Jag har sprungit på:
Felix Herngren, honom ser man typ JÄMT vare sig man är på Gotland eller i Stockholm.
Ipren-chefen i Ipren reklamen, trist "kändis" att se kanske, me jag såg honom i alla fall.
Jonas Björkman, fd tennisproffs.
Niklas Frisk ( fd Atomic Swing) numera producent och låtskrivare.
Orup.
Peter Gardiner, ganska känd svensk skådis.
Stockholm bara vimmlar av kändisar, och dom springer runt här i stan som HELT vanliga människor liksom 
 
Så till "Tack gode gud"-rubriken...
Jag pratade med sambon nyss och han berättade att jag fått brev från Hansahälsan.
Öppna brevet för sjutton, nästan skrek jag i luren.
Och han öppnade...
Där stod det att jag nu står listad hos MIN Dr. Martin!!!!!
Hipp hipp hurraaaaaaaa för i helvete!

Jaha, då hjälpte mitt urtöntiga, desperata, skrivet-från-hjärtat mail tydligen ändå.
Tack gode gud för det.
Men är man desperat så är man, och älskar man sin doktor så gör man.
Nu föll en väldigt tung sten från mitt bröst och flyttar han fler gånger innan pensionen...
Då ska jag vara ute i JÄVLIGT god tid och flytta med direkt!
Nu ska jag äta.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Svar: Tack, ja det var VERKLIGEN SKÖNT att få "tillbaka" Dr. Martin som min husläkare.Jag är överlycklig :D
Madde

2012-09-25 @ 21:43:58
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0