Vad håller jag på med...?

Så har jag varit iväg och varit barnvakt en liten stund också...
Ja, jag har hunnit med en hel del idag.
Och nu kom jag hem och sitter och äter samtidigt som jag bloggar, det är till att vara effektiv 
Dom andra hade redan ätit när jag kom hem typ.

Ser på tv att det ser ut att bli kalasväder imorgon, kanske man skulle ta sig till playan kanske?
Strandpendla med bussen lite, det är ju min nya favoritsysselsättning nuförtiden.
Visserligen ska det ju blåsa, men lägger jag mig i min lilla/stora grop, då är jag ju skyddad och kan ligga och hade det skönt.
Och bada i vågor.
Mmm, vi får väl se hur det blir imorgon, sen på torsdag jobbar jag ju igen, och då ska det bli 14 grader...
Så det är nog bäst att passa på.

Hundbästisen ringde idag och undrade vad jag höll på med på dagarna!?
"Åka och BADA, va, var det verkligen varmt i havet, och på stranden...?"

Jag: 
Ja, det var varmt i havet och ja...
Stranden är ju min bästa nedvarvning!
Det var ju varmt och skönt igår, så varför inte?
Bästisen:
Jo, ja, det var ju varmt och skönt...
Jag:
Fan, jag passar på, snart är det för kallt (och jag blir deprimerad...) och riktig höst.
Jag tror minsann att hon var LITE avundsjuk, hon gick och hade tråkigt på sitt jobb och fick hålla på med trista patienter som har hål i tänderna...
Medans jag låg på playan och göttade mig, fniss. 

Så har jag två "Sunnygirl´s" som jag lagt upp på fejan, men inte här.
Håll till godo...
 


Och...
 

 
Jag har nämligen börjat göra små strips till mitt "Cover Photo", typ när jag känner att jag har något jag vill dela med min av.
Ja, lite SÅN är jag som ni vet 
Nu ska jag och hunden gräva ner oss i sängen och ha tv-kväll, det är ju bla "Project Runway" !
Sonen och sambon ska se "Battleship", det är inget för mig så dom får ha trevligt ihop...
Så har jag och Milou, mysigt ihop!
Tur jag har den här lilla hunden säger jag bara, jag har ju INGEN utom hon som tycker om samma saker som jag tycker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0