Anlänt till huvudstaden...

 
Så kom jag fram till ett Stochkholm som bjöd på 15 grader och strålande sol!
Jag slängde in väskan på Åhlens och gav mig ut på stan det första jag gjorde, efter allt sittande var det otroligt skönt.
Dock gick båtresan skitsnabbt för jag lyssnade på Morgonpasset i P3 hela resan, så det kändes inte speciellt lång tid alls.
Jag hade snarare roligt än tråkigt, för det var väldigt rolig dialog under hela programmet.

Väl inne i city drog jag in en liten sväng i min favoritaffär, Monki.
Hittade dessvärre MASSOR med snyggt i butiken, men köpte inget.
Idag ska kanske tilläggas.


Vidare drog jag till Panduro där jag faktiskt köpte lite hantverksmaterial och sen in på Ohlssons tyger.
Och jag kan väl säga så här:
OMG!!!!!
Jäklar i min lilla låda vad mycket snygga tyger det fanns där, jag gick och finkammade affären, ja jag vet inte hur länge...?
Finkammade för att veta exakt vad jag vill ha och priser, till en annan dag för idag köpte jag inget.

När jag hade tagit den rundan var jag ändå ganska trött, klockan var nog närmare 15 och jag hade rantat runt i kanske 3½ timme.
Kände att resa och city hade sugit ut det gottaste ur min ork samt nacke, så jag gick tillbaka till Åhlens och hämtade ut väskan och drog mot Klokboken.

Vi handlade, åt och sen har vi bara suttit och hängt.
Snart ska jag gå och sova, jag är HELT slut efter den här intensiva dagen kan jag meddela.
Återkommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0