Dracula driver hotell...

Vi har sett...
 
 
... "Hotel Transylvanina" och både sonen och jag skrattade som fasen.
Greve Dracula driver ett hoteil i sitt gamla slott för alla monster så dom ska slippa dom elaka människorna ute i "den riktiga världen".
Bara det att Dracula har en dotter också som vill ut och upptäcka "den riktiga världen".
 
 
Men det vill såklart inte Greven och en dag kommer en av dom där elaka människorna från den riktiga världen och checkar in på hotellet!
Dracula får dåndimpen och det blir cirkus.
 
 
Jag hade noll förväntningar och var väl inte så sugen på animerad film just ikväll, men sonen fick välja och den hade ju fått bra kritik.
 

Vi såg den på orginalspråket/engelska och Adam Sandler som Greve Dracula var en riktigt "hit".
 
 
Jag ger den FAKTISKT:
    och en ½-tummar upp!
 
Jag såg den med min 13-åring och vi skrattade som sagt lika mycket båda två.
Rekommenderas OM ni gillar animerad film med vuxenhumor.
 
Jag sitter med jordens värk i nacken och kan inte somna, det sticker och bränner så jag tror jag blir tokig.
Jag lyfte ner och upp en väldigt tung låda idag som jag har sorterat in alla mina sytidningar i, och det var dumt.
Ner gick väl bra, men upp på den höga hyllan gick mindre bra.
Jag skulle ha bett sambon, men nu gjorde jag ju inte det.
Så jag får väl sitta här med värken då´ra.

Dags ändå att lägga ner bloggen för idag, vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0