Helt slut...

Nu måste jag ta en liten paus, klockan är snart 15.00 och jag är helt slut!
 
Det har verkligen gått i ett hela tiden här, jag städade ju först, sen långpromenad i vårsolen på Hällarna med vovven...
 
 
 
 
... och idag var det VARMT!
Äntligen, blir man överlycklig eller blir man...?
Jo, det blir man.
16 grader i luften visade våran termometer och det är fan i mig inte kattskit det.
Nä, det är toppen!
 
Jag gick med hundtäckjackan vidöppen och svettades som en gris.
Men gud så underbart det var, vi knatade på i 1½ timme, så kom vi hem och jag tog en fika på balkongen med nya Burda och vilade en liten stund.
 
Sen dusch, hänga tvätt, och så kvistade jag över till syaffären och köpte sammetsband och tittade på det där fina tyget jag ska ha i den där pälsjackan jag ska sy...
 
 
... love it, love it, love it!
 
Sen hem här och nu håller jag på att sy bästisens fleecekofta...
 
 
 
... och nu måste jag sätta på lite kaffe och sätta fart igen.
Jag ska jobba någon timme till sen får det vara bra för idag och så gör jag klart koftan imorgon 
Shit vad trött jag är nu känner jag, ja, vi ses senare i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0