Ingen vill ju "hänga" med en direkt...

Vem vill inte ha en kompis att mysa med när man är sjuk...?
 
 

Ja, det har jag i alla fall.
Här ligger det lilla mysmonstret och håller den stackars (?) sjuklingen/matte sällskap.
Helt frivilligt dessutom.

Det gör att man känner sig mindre ensam.
För ingen vill ju "hänga" med en direkt.
När man är sjuk menar jag. 

Idag är det lite upp och ner, febern har gått ner till 38 och jag känner mig i ena sekunden (som nu) pigg, och i nästa sekund helt däckad.
Men...
Det verkar gå åt rätt håll i alla fall!
 
 Mitt input från från "yttervärlden" är att jag såg "Brottet" på Svt Play igår...
RYSLIGT SPÄNNANDE, jag kan knappt vänta till sist avsnittet.
Nästan lika spännande som min feber.
 
Jag såg även Rapport, wow, ja, det tar sig.
Men nu tog krafterna slut, jag återkommer från sjukbädden imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0