Jag är åtminstone upprätt istället för vågrätt...

Ja, nu blir ni väl allt förvånade...
2 inlägg på en dag.
Det var inte igår 
 
Jag har hållit mig ifrån sängen HELA dagen, fast har suttit i soffan och glott på tv istället.
Men jag är åtminstone upprätt istället för vågrätt.
Har betat av program efter program och varje gång jag rört på mig så har hunden förväntansfullt skuttat i förväg och trott att vi ska någonstans.
Vilken osis, det ska vi ju inte.
 
Har även hållit mig ifrån "dieten" den senaste tiden alvedon och ipren nästan hela dagen.
Jag tog nu, för jag har fått en eftermiddagsdipp och känner att febern börjar stiga...
Eller något åt det hållet.
Men även där har jag alltså hållit låg profil.
Magen dansar ju inte direkt hambo heller av alla tabletter jag behövt trycka i mig pga av den höga febern, så bäst att lägga ner om det går.
 
Sambon frågade förut om jag längtade in i syrymmet när jag var och la in ett mönster jag vunnit på Tradera där.
Jag kunde sanningsenligt svara "NEJ", inte ett smack.
Herregud, jag har precis kommit upp från dödsbädden typ.
Jag är för trött och hängig och det enda jag längtar efter är FRISK LUFT och sol.
Men det kommer, jag stressar inte...
Trust me.
 
Det positiva är att jag inte jobbar förrens på fredag nästa gång, jag har hela veckan att reparera kroppen på tills nästa pass...
Och det ska jag ta vara på.
Nåväl...
Nu orkar jag inte skriva mer, vi ses imorgon ELLER...
Så chockar jag er med ett tredje inlägg idag.
Vem vet inte du, vem vet inte jag...?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0