Jävligt surt efter...

Sjukstugan fortsätter...

Idag var det tänkt att jag skulle åka till läkaren.
Men nu ligger mamma däckad och är sjuk, och sambon jobbar på landet.
Så jag kan inte komma iväg.
 
Dessutom fick jag gå ut med hunden, hon har nämligen bott hos mamma dom senaste dagarna.
Det var en ansträngning som hette duga.
Först dusch och sen ut med hunden, sen var jag typ slut som artist.
 
DOCK har febern gått ner, den låg på 38.3 imorse, så det går åt rätt håll i alla fall.
Frukost fick jag i mig idag och jag klarar att se lite på tv.
Kanske jag slipper läkaren om jag har tur.

Men det känns skit att ligga här när solen skiner utanför.
Jag borde varit ute på långpromenad med hunden och njuta av solen.
Suck.
 
Vad lärde jag mig av detta?
ALDRIG MER vara duktig flicka och gå och jobba med en kraftig förkylning som jag har gjort dom senaste veckorna.
Aldrig mer köra på.
Och så borde jag skippat festen i lördags.
Det kommer bara jävligt surt efter!
 
Vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0