Kalaskväll...

Och kvällen igår blev INTE sämre den, det började med mingel...
 
 
... folk kom och fick champange, jag har suddat ut ansiktena lite och valt mörka bilder IFALL folk inte vill hamna på nätet 
Och kolla utsikten från restaurangen, havet låg blankt och det var vinstilla, inte illa...
 
 
... det var så vackert!
Efter champangen, jag drack för övrigt alkoholfri cider och vatten, så blev det ballalajka och gitarrmusik...
 
 
Och efter musiken blev det tårta på övervåningen och denna utsikten hade jag...
 
 
Otäckt va...? 
Nä, dock inte kanske!
 
Jag satte mig med folk jag INTE kände, långbord med helt okända människor att prata med.
Det visade sig vara ett lyckokast, fick väldigt trevliga människor och snacket flöt på hela kvällen och vi hade ständigt något att prata om.
Vid 01-tiden kom sambon och hämtade mig och Klokboken, då hade jag väldigt ont i nacken, men det hade hållt i sig rätt bra fram till 00-tiden ändå.
 
Bara det att när jag vaknade till vid 06-tiden och var tvungen att öppna dörren för sambon som jobbat hela natten och jag hade satt nyckeln i dörren...
Då kommer jag på att jag glömt ta mina tabletter för nacken vid 22-tiden!
Nej, nacken brann som ett majbål och även om jag tog tabletterna då, somnade om, så är det kört idag.
Jag har supervärk.
Inte kul.
 
Jag är bjuden på fika idag men jag tror inte jag kan gå, jag ska nämligen resa bort imorgon och jag klarar bara inte av att gå iväg för jag har för ont.
Jag måste vila.
Jag kan inte ens gå en hundpromenad som jag tänkt mig.
Då blir morgondagen en mardröm, och den kommer ändå bli jobbig som läget har blivit nu känner jag.
Nåväl, jag får ringa, men gårdagen var jättetrevlig och kul.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0