Kors i krösamoset...

Nu kommer ni bli chockade...
Jag på bloggen I VANLIG BLOGG-TID!!!!
Kors i krösmoset.
Jag har varit uppe sen klockan sju för att kolla att sonen kom iväg i tid till skolan.

Febern har gått ner till 37.8 idag, så nu är det verkligen på rätt väg.
Tack gode gud för det.
Även om jag fortfarande känner mig sjuk.
Min normala kroppstemperatur ligger på 36.6 - 36.7 i vanliga fall, men om jag ska jämnföra med den senaste veckans temperaturer...
Känner jag mig mycket bättre.

 
Dessutom ligger jag inte i sängen utan sitter i soffan.
Fast det har sin orsak dock...
Mina ben.

Jag vet inte vad som hänt, men dom senaste två nätterna har jag knappt kunnat sova.
Det har krypit i benen så jag trodde jag skulle bli galen.
Jag har till och med blivit väckt i sömnen av det.
?????

Och det kryper fortfarande, fastän jag är vaken.
Jag vet inte om det beror på att jag legat så många dagar eller VAD, men jag kände att jag måste upp och rör på mig lite, så benen får igång blodcirkulationen.
Det är väldigt, väldigt, väldigt, väldigt obehagligt.
Bara hoppas på att det lägger av.
 
Så längtar jag ut i solen.
GUD vad jag längtar ut.
Nu ska jag ta en dusch, antingen ses vi senare...
Eller så gör vi det inte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0