Promenad eller inte...?

Mår lika "risigt" idag, men har ingen feber, alltid något.
 
Då är ju då frågan:
En liten promenad kan väl inte skada...?

Alltså då måste det ju vara förkylningen, den FORTFARANDE pågående med tillhörande hosta, som spökar.
Jag behöver ju inte smacka på med en långpromenad på massor av km, jag kan ju ta en tur tvärs igenom stan och sen gå längs Östergravar hem.
Det är väl typ bara 2-3 km?
Jo, jag tar nog en liten sådan tur och går sakta, ingen svettpromenad.

När jag la mig igår så gjorde jag förresten en c-vitamin späckad kvällsdrink.
Ja, jag tänkte att ont ska med gott-och-nyttigheter fördrivas.
Lite kanske det hjälper att få kroppen i balans igen, det kan inte skada i alla fall 
 
Nä, på med kläderna och ut och promenera genom stan medans det ännu är öde, vi ses lite senare.
Då är jag väl dödssjuk IGEN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0