Sicken tur, vem vill vara påsig liksom...?

Så var klockan 19.10...
Och solen lyser fortfarande.
Jag tror bestämt att det är vår. 
 
Rask över till sambon och hans lilla "groda" idag...
 
Sambon: Jag tycker du börjar se frisk ut nu.
Jag: Ja, jag har ju inge feber längre.
Sambon: Nä, och så är du inte så PÅSIG i ansiktet längre...
Jag: Eh, thanks...
Sicken tur, vem vill vara påsig liksom...?

Nä...
Dessutom hade tydligen sett ut som jag gått 12 ronder i en boxningsmatch när det var som värst!

Mmm, jo, har man legat vågrätt i några dagar brukar man inte vara så...
Symmetrisk i ansiktet längre.
Man brukar vara rätt uppblåst.
Nåväl, NU ser jag ju FRISK ut, vilken himla tur, noll påsar här.
 
Okej, nu ska jag hänga med i "Face Off", vi ses imorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0