Utan vittne eller papperslapp...

Jag vet inte om lönen blir så mycket högre efter mitt medarbetarsamtal...
Men man kan ju hoppas 
 
Jag shoppade byxmönster i tygaffären vid kolonilotterna på Öster på hemvägen från mötet...
Burda, samma modell som ett par av mina sommarfavoriter från Lindex, ett par blåa med inkamönster.
När jag sytt mina beställningar ska jag sy ett par såna här byxor i viscosetyg till mig själv.
Superenkelt mönster, kommer bli smashing med ett par högklackade sandaler till!
(P.s. HUR ska jag hinna med...?  D.s)
 
Vidare gick jag till polisen igen för att försöka få ut mitt pundar-leg utan vare sig vittne eller papperlapp.
Och döm om min förvåning, men idag fick jag ut det...
Utan vare sig vittne eller papperslapp!
Jaha, okej, vilken jäkla FLAX då´ra.
 
Men det här gången var det samma dam som tog emot min ansökan och tog dom där UNDERBARA bilderna till mitt pundar-leg.
Och hon kände igen mig, vilken tur, jag behövde bara visa upp mitt gamla snygg-leg så hade jag det nya i handen.
 
Och fy fan...
Jag är lika ful som sist.
Bedrövligt ful.
Planen att "tappa bort" (klippa sönder) detta till hösten är fortfarande aktuell, och så fort jag har lite pengar över DÅ är det bye-bye-pundar-leg!
Och då lovar jag att även ta en bild och visa ful-legget.
Vilket trauma, vilket trauma.
 
Nu ska jag dricka lite kaffe och sen ska jag ta en liten tur med Milou ut i solen.
Jag har vilat några timmar, så lite mer luft kan nog inte skada.
(Med andra ord, jag skiter i vilket, jag vill bara ut en stund till!!!!)
Vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0