Vårpromenad...

Det blev Flundreviken/Snäck och tillbaka idag, vilken dag och vilken promenad, vy från Galgberget...
 
 
 
 
... vi passerade även "Nappträdet"...
 
 
 
 
... såg blåsippor i massor...
 
 
 
... satte oss på en bänk i Åhsbergska hagen när vi kommit halvvägs och vilade en stund i solen....
 
 
... Gustavsvik...
 

Snart badklart...?

 
 
Och när Milou var trött, då övade vi "gå utan koppel i stan" och det gick jättebra.
När hon är yster som en liten virvelvind, då kan man fetglömma det.
Men när hon har fått en rejäl promenad då passar det utmärkt att öva, så då gjorde vi det idag 
 
 
 
Och när vi kom hem så fixade jag i vanlig ordning kaffe och macka till mig, vatten och mat till vovven och så fick hon ut sin filt och sen satte vi oss och NJÖT!
 
 
Vilken dag, vi har varit ute sen klockan 10.30 och kom in ca 15.20, inte dåligt, så mycket utetid har man inte varit bortskämd med sen i höstas.
Ja, det har återigen varit en underbar vårdag, nu ska vi laga mat och OM jag orkar ska jag sy klart barnshortsen efter det.
Med betoningen på "om".
Vi ses senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0