Vilken härligt fin start på veckan vi fick, mutter, mutter...

Så var dagen snart över här och det har faktiskt gått i ett!
Jag är färdig med barnbyxorna också, lägger inte upp bild för det är samma som dom jag gjorde till Lilla Sunshine sist.
 
Jag gav mig ut på jakt efter grejer till den där idén jag fick igår...
Men hittade inte vad jag skulle ha utan får vänta tills jag kommer till Stockholm, för DÄR vet jag att det finns.
Fast jag köpte en skalpell och en målarroller till en annan idé istället.
Återkommer väl i veckan om det.
 
Kom hem och sydde både klänning och byxor, sorterat i två pärmar och lagat mat.
Ätit med sonen som är tillbaka i boet och idag kom han hem med "tonårsattityd" och jag fick tokspel på hans utspel.
Ja, jag har mens också, så det bidrog säkert till att jag nästan bet av honom huvudet som en vithaj biter av huvudet på en säl.
Men ändå, han har varit så där jobbigt stöddig som bara en tonåring kan vara ibland och DET hade jag inte lust att stå ut med.
Suck.
 
Då fick jag tillbaka vid matbordet att middagen "inte var god".
Men det är ju DU som valde maten och det är ju fisksoppan som DU älskar.
" Ja, men den är inte god längre, den är old news!", b
et han av.
??????

ÄT, sa jag, och önska dig då inte mat som du "inte tycker om längre" då!
Herregud, jag får dåndimpen, vilken härligt fin start på veckan vi fick, mutter, mutter.
Nåväl, nu är vi vänner igen i alla fall.
Och nu ska jag och sambon se film, jag återkommer senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0