Avslappnad och skön...

Min dag blev solig, varm och Lickershamn...
 
 
 
 
 
Älskade Lickers visade sig från sin bästa sida och av en slump dök bästisen Syster J upp och Lilla B.
Ingen av oss visste att den andra skulle vara där, så som sagt det var slumpen att vi hamnade på samma ställe.
Vi hade strandhäng med tjejsnack, bad och solning, och en väldigt mysig och bra dag ihop.
Tröttheten jag kände på morgonkvisten försvann framåt lunch och jag känner mig fortfarande pigg trots att klockan är halv elva.
 
Och när jag kom hem från Lickers försökte jag beställa tyger från Stoff & Stil, då blev det strömavbrott så jag tog hunden och fick en kvällspromenad...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... som inte gick av för hackor den heller.
Milou och jag njöt i fulla drag!
 
Nä, jag klagar som vanligt inte, det har varit en underbar dag, avslappnad och skön.
Nu sitter jag och sonen och ser på "Lammen tystnar", vi ses imorgon igen.
Dags att beställa tyger som nästa moment.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0