Du beter dig ju som GUNILLA PERSSON...

Nu vill jag bara gå och lägga mig...
Det har fortsatt att INTE GÅ SÅ BRA resten av dagen sen upptäckten av att fleecetyget var obrukbart.
 
Finalen på det hela blev när jag blev irriterad på att det låg så mycket gammal mat i kylen och tog upp plats, tilläggas ska att jag denna månaden har PMS:en from hell...
Jepp, just one of those månader typ.
Humöret är högexplosivt á la Tjernobyl.
 
Nåväl, PMS-häxan Österholm river runt i kylen och muttrar för sig själv och börjar rensa, öppnar sen en gammal saftflaska där inte allt gått åt och...
PYYYYYYYYYYYYYS och sen champangesprut över halva köket.
 
Saften hade jäst.
 ... för femtielfte gången idag.
 
Jag fick kasta mig ner i tvättstugan och slänga in min blus, MIN NYA BLUS, i tvättmaskinen för att rädda den.
Upp och ryade värre än någonsin, och allt var bara fel på hur "saftsprutet" hanterades av familjen.
Jag var så ilsk.
Och när allt var sanerat och jag lugnat ner mig då kommer finalernas final, sonen fäller kommentaren:

"Alltså nu är du inte klok morsan, du beter dig ju som GUNILLA PERSSON..."
 
 
 
Eh...
 ... touché.
Kändes faktiskt lite träffande TYVÄRR.
 
Nåväl, Gunilla-humöret har lagt sig, allt är sanerat och fixat, nu ska vi se Idol och sen på huvudet i säng för imorgon väntar jobbet igen.
Jag vill bara glömma den här da´n, nattinatti.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0