Ett kapitel för sig...

Vaknar och det är KLARBLÅTT och helt vindstilla åt alla håll och kanter idag.
Tror Fårö...
 
 
 
... hade varit en jävla hit idag också.
Och imorgon.
Men det ingen strand överhuvudtaget idag, det blir bakande och hängade/vila i trädgården.
Det kommer bli väldigt varmt, men perfekt i eftermiddag när vi ska ha kalaset.
 
Ryggen...
Ett jävla kapitel för sig.
Ja, jag lär behöva gå till läkare imorgon för jag kan inte ens böja mig framåt idag.
Det är marginellt bättre nu när jag rört på mig och maskineriet har kommit igång lite men...
Ryggen är tokpaj.
 
Nej, tårtan bakar inte sig själv så nu ska jag sätta igång med den med lite hjälp av sonen.
Jag ska göra Hundbästisens marängtårta, den som ska vara "busenkel" men som skapade panik enda gången jag testat att göra den.
 
Då gjorde jag SEX försök och det slutade med panik och köpebottnar en timme innan gästerna skulle komma.
HÅLL TUMMARNA att det funkar idag.
Vi ses senare, ha en bra dag i solen!
Om ni nu har sol...?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0