Försovit mig till JOBBET...?

Uppe och idag fick jag ett mindre angenämt uppvaknande...
 
Jag vaknar av mig själv, ser att klockan är 08.17, kastar mig upp ur sängen helt snurrig i bollen och TROR att jag har försovit mig till JOBBET!
 
Ut i köket, mår illa av det "snabba kastet ur sängen", sätter på kaffet och tänker att jag måste ringa jobbet och säga att jag är försenad...
Och inser att jag inte alls försovit mig.
Jag har ju semester.
Ridå.
 
Jaha, börjar jag mentalt förbereda mig på att jag snart ska börja jobba eller vad är det frågan om?
Förmodligen.
Sex veckor är helt plötsligt bara en vecka kvar, men dock EN VECKA KVAR.
Jag har för fan semester.
Skärpning.
 
För övrigt kände jag mig mentalt och härligt befriad över en sak igår.
Ja, ibland kan ödet ge en riktig härlig överraskning och det fick jag som sagt igår.
Inget jag kan skriva om här, men något jag kan berätta för en släkting till mig.
"Friiiii som en fågel, friiiiii som en fågel..."
... som Paradis-Oskar och Rasmus på luffen brukar sjunga!
 
Gissar att det blir stranden idag igen, imorgon ser det ut som att det blir Fårö för min och sambons del.
Bara att hålla tummarna att vädret blir som Yr säger att det ska bli.
Dags för hemmafix, sånt måste ju göras också, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0