Hoppas jag...

Hemma och sonen och jag hetsåt i en timme när vi kom hem från skolmötet.

Vi var vrålhungriga eftersom vi inte hann äta middag innan innan vi stack och så mådde vi lite dåligt av att se Gunilla i Hollywoodfruar, så vi hetsåt och ojade oss för det också.
Mötet gick bra och var kul.
Ny klass, nya tag, blir nog bra det här.
 
Var inne och såg väderrapporten för morgondagen...
 
 
Visby med omnejd ser ut så här.
Jag får se om jag cyklar till Snäck eller Brissund imorgon, det beror helt på hals och rygg, för imorgon ska sambon gå i skolan (stackarn) och morsan på tantfika i Kappelshamn så...
Jag tror jag tar mig till Snäck, det blir nog närmast och bäst.
 
Nu ska jag sova, imorgon får killarna ta sig upp själva.
Hoppas jag.
Curlingmamman tar paus.
Hoppas jag.
Nattinatti!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0