Jag känner mig riktigt orolig för mig själv faktiskt...

Uppe och solen börjar komma fram ur ett litet mjölkigt molntäcke...
(viktigt, viktigt så här i slutet på semestern...)
 
Det blir stranden idag igen, dock inte Fårö.
Nej, sambon bad att vi skulle ta det en annan dag eftersom han måste börja tidigt och jobba idag, det är ju lördag.
Jag är väl MÅTTLIGT ROAD men det blir fler fina dagar nästa vecka så jag biter väl ihop med Fåröfärden tills dess.
Men, men, vi åker dit solen skiner och njuter i alla fall!
 
För övrigt så vann Visby (och Gotland måste det väl vara) solligan iår igen...
 
 
Med 522 timmar slog vi Ölands norra udde.
Ja, man bor väl på världens BÄSTA SOLPLATS om man är en solstolle, det kan man ju lugnt konstatera.
 
Så har jag insett att jag kommer få problem när jag ska börja jobba.
Jo, denna sommaren har jag blivit en riktig nattsuddare och somnar sällan före eller mellan 00.30-02.00.
INTE BRA.
Nej, det är det verkligen inte.
 
Jag har märkt att även dom kvällarna jag varit hemma och varit nedvarvad som nu tex, kan jag inte somna förrens jättesent i alla fall.
Hur ska det gå när jag ska upp 06 på mornarna igen?
Ja, det kan man ju undra.

Jag känner mig riktigt orolig för mig själv faktiskt, nu ställer jag iofs klockan varje morgon ändå för att komma upp och vaknar oftast innan det ringer för jag är ju en morgonpigg person men...
Det ÄR skillnad på att få vakna av sig själv och bli väckt av ett alarm.

Vaknar man av sig själv säger ju kroppen oftast att man sovit tillräckligt länge för att vara utvilad även med lite kortare sömn, men med alarm blir man ju "ofrivilligt" väckt och kroppen kanske inte är redo att vakna upp.

Och det ÄR skillnad på att vara ledigt-trött och trött-på-jobbet-trött för att man sovit för lite.
Jag har utveckalt dåliga nattvanor, måste komma tillbaka till mitt normala sovjag igen.
Kan vara lättare sagt än gjort.
 
Ja, och nu ska jag hushållsfixa lite här innan avfärd till stranden, idag blir det njuta, njuta och åter NJUTA igen som står på schemat!
Vi ses lite senare med lite strand- & badbilder som vanligt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0