Alvedonfritt...

Så var jag tillbaka.
Jag har legat och ömsom sovit, ömsom kollat på film.
Tecknad film faktiskt, eller animerad var den väl.
Tur man har filmkanaler som kan hålla en sällskap när man bara ligger o paddar...
 
Kul och spännande dag.
Not.
 
Jag kör faktiskt alvedonfritt för jag vill känna när det vänder.
Dumt kanske, man mår väl bättre med alvedon men jag vill verkligen att detta vänder SNART alltså vill jag känna när exakt det blir bättre.
 
Hunden ligger brevid i sängen och pruttar.
Härligt.
Vet inte vad det är för fel på hennes mat, men NÅGOT är det.
 
 
Sambon har varit och handlat, jag har beställt skumtomtar och ska snart gå ut och göra en djävulsdrink med citron, kanel och ingefära, nu jäklar ska det onda drivas ut!
Sen blir det pasta med mycket vitlök så det så.
 
Vi ses lite senare.
Om jag inte är död då förstås 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0