Att få nya vänner på Facebook...

Att få nya vänner på facebook kan vara väldigt spännande...
 
 
 
Ja, häromdagen var det en man, vi kan kalla honom Mr. XX som addade mig, och som det framgår i min lilla "bitare" ovanför så var han helt okänd för mig och när jag scannar killen lite på intresse så verkar hans absolut STÖRSTA intresse vara porr!
Porr i alla dess former, porr högt och lågt.

Ja, ibland har det trillat in giftemålsförfrågningar från random guys, och nu vill alltså en kille vars främsta intresse verkar vara porr och dessutom SKYLTAR med det, vill bli min kompis!
Samt att han har bilder när han sitter på en häst.
Jepp.
Fast inte porr-sammanhang då.

Undrar vad han har för jobb som har sånt där öppet på sin sida...?
 
Det roliga (?) i kråksången är att bästisen Frk Smältchoklad hade fått samma förfrågan om kompisskap.
Ja, han verkar dammsuga Fejan efter nya vänner som han inte känner.
Myskille.
Usch, fy och tvi.
 
Jag har bara en sak att säga:
GUBBSLEM.
Så var det sagt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0