Beslutsångest...

Sitter och väntar på att fiskpinne-matoset ska lämna köket innan jag avslutar syjobbet för dagen.

Jag har varit ytterligare lite flitig och ritat av mönster, skurit ut och arkiverat för framtiden.
Imorgon måste jag kvista över till ÖB och köpa en ny pärm så jag får dela upp barnkläder och vuxenkläder i varsinn pärm.
Det börjar bli tjyvtjockt nu 
 
Så har jag "Bitstripat" igen...
 
 
Och jag har drabbats av GROV beslutsångest.
Alltså det här med priser och prissättning, not my cup of tea.
 
Speciellt blev det nu ikväll när det ramlar in fler och fler förfrågningar öppet och dolt på fejan om priser.
Jag blir inte klok på VAD jag ska ta.
Eller klok blir jag väl, men jag tycker det känns jobbigt.

Efter att ha pratat med min pris-coach Klokboken förut idag så höjde jag priset med en tia på babyfleecejackan.
Inte för dom som redan beställt SÅKLART, där är det sagt pris som gäller men jag hatar verkligen det här med att sätta priser.
Jag måste ta tag i att fråga en expert, eller experter, och se vad dom tycker.
 
Jag har JÄVLIGT MYCKET rent generellt att ta tag i ska ni veta, inte bara detta med priser.

Idag satte jag mig och gjorde en lång lista som jag måste beta av.
En lista med saker som har både med det ena och det andra som är viktigt att göra just nu.
Känns som jag behöver begrava mig i hantverksarbetandet bara för att hålla humöret uppe.
 
Men man kan ju inte bara låtsas som det regnar heller, fast imorgon ska jag göra det och sen på torsdag ska jag börja beta av min "Viktiga lista".
Inte för att jag har lust, men jag ska, jag bör.
 
Nu ska jag lägga ner för idag, snart börjar "Homeland" och jag ska hoppa isäng.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0