Bitstrip-träsket...

Idag blev det en riktig mysfika ihop med kompisen...
 
 
Ja, min kompis undrade när vi började prata om mina prylar som jag inte bara lägger upp här, utan också på Fejan, VART fick jag dom här roliga små serierna som jag gjorde ifrån?
Detta var i slutet av våran lilla fika  och NATURLIGTVIS visade jag henne min nya roliga lilla hobby.
 
Jag byggde henne som "avatar" och så gjorde vi en liten passande "bitare" ihop, och så var hon också fast i Bitstrip-träsket!
Gud så roligt, tyckte hon.
 
Vi var så himla inne i det där "bitandet" så vi glömde nästan bort lilla bebisen.
Han bara låg och jollrade så snällt för sig själv och jag skojade och sa att snart sätter vi väl oss på stackar´n för vi var HELT inne i lekandet.
Ska vi föreställa vuxna, håhåjaja, jag säger å de ja.
 
Nåväl, det var en mycket trevlig dag, jag var där från 10 till 13.30.
Det blev många timmar, men vi har inte setts sen, ja ÖVER ETT ÅR, så vi hade mycket att ta igen.
 
När jag kom hem har jag beställt tråd, hemmafixat och bara degat i soffan.
Luften gick typ ur mig när jag kom hem.
Lite har blivit gjort och jag ska nog sy LITE och sen sätta mig framför dumburken och se på tv.
Vi ses lite senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0