Blöta skor...

Uppe men fy fasen vad trögt det är när det är mörkt ute och stiga upp.
Jag och Milousan hade INGEN lust att stiga upp ur sängen.
Sambon ligger kvar i sin och snarkar.
Lyllo honom!
 
Annars så kan det bli problem idag.
Jag berättade ju att jag tvättade mina vinterskor i förrgår när jag kom hem från jobbet på förmiddagen.
Gick finfint och dom blev jättefräscha efter tvätten och jag har torkat dom på husets varmaste element nere vid morsan, MEN...
Igårkvälls hade dom ännu inte torkat ordentligt inuti!
 
Jag hade i tidningspapper och bytte även till vanligt papper för att "suga ut" vatten ur sulan.
Och papprena blev fuktiga och jag bara HOPPAS att dom har torkat idag, annars är jag körd.
Jag har inga andra vinterskor än dom och altrenativet är enbart mina asfula och jättetunga, som jag skrev igår, gummistövlar.
Kul jul!
 
(Vart är sommar och ett par sjysta flipflops när man behöver dom som bäst???)
 
Har inte varit nere och kollat skorna ännu, men jag ber verkligen till gud.
Undrar om det blivit så här för att det är gore tex som skyddar inneskon mot vatten och att det är svårare att torka inuti då?
Detta trots att dom hänger på ett skållhett element.
Hm, jaja, fortsättning följer.
 
Ja, då var det dags då.
In i duschen och så ses vi imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0