Dagsverket...

 
Information från sömmerskan:
Bästa musiken när man syr: Bob Marley.
Med Bobban syr man lugnt och metodiskt och blir inte förbannad om man syr fel.
Vilket jag gjorde... men det redde ut sig.

Bästa drycken: KAFFE alla gånger!
Kaffe är ÖVERLÄGSET alltid bästa jobbdrycken.

Bästa provianten just idag: Skumtomtar.

Resultat av arbetet idag: En babyfleece...
 
 
... börjat på en ny beställning samt:
 

Jag har äntligen fixat armnåldynan så den passar min handled.
Tog bara ett år innan jag kom mig för att ruttna rejält när den bara ramlar "neråt" hela tiden med nålarna pga av mina tjocka  handleder.
Den nya och förbättrade nåldynan fick en liten söm i gummibandet och nu stannar den med nålarna uppåt.
Hurra!
 
Ja, och nu ska jag hoppa i duschen för vi ska till min kusin.
Vi ses senare!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0