Drömt mardrömmar...

God morgon!
 
Jag kommer inte bli långvarig här för solen skiner och jag och Milou ska ut och gå.
Det blir inte Hällarna idag för där jobbar dom väl förmodligen med sina vält-maskiner och sand som klistrar fast sig på hunden.
Vi tar en stadsrunda runt muren och så får vi lite motion i alla fall.
Och Milou blir mindre smutsig.
 
Inatt har jag drömt mardrömmar.
Dessutom har jag blivit väckt av blåsten från och till så jag känner mig väldigt groggy och trött.
Jag tror att blåsten bidragit till mardrömmarna också faktiskt.
 
Sen ska jag sy.
Det ska bli en ny typ av fleecejacka till större barn, eller lite annorlunda och FÖRMODLIGEN ett projekt till, det beror på vad jag hinner med.
Nu ska jag dra, dagen måste börja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0